Στόχοι – Ενέργειες:
-
Ανάλυση απαιτήσεων των τελικών χρηστών (μαθητές / εκπαιδευόμενοι, εκπαιδευτικοί) σε ό,τι αφορά τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, τις ανάγκες για προσωποποιημένη μάθηση (personalized learning), τεχνικές για πιο ευέλικτη, άμεση και αποδοτική διαδικασία μάθησης, ανάλυση της συμπεριφοράς των μαθητών στις υπό αξιολόγηση ηλικίες και τρόπους ανάλυσης αυτών, για δυναμική προσαρμογή των συστημάτων. Ανάλυση ειδικών απαιτήσεων (π.χ. ΑΜΕΑ).
-
Διερεύνηση αλγοριθμικών μοντέλων και προτύπων & ανάπτυξη αλγορίθμων που χρησιμοποιούνται στο σύστημα, λαμβάνοντας υπόψη τεχνικές machine learning, ανάλυση προφίλ χρήστη και διαδικασίας χρήσης του συστήματος από τον χρήστη, ώστε να προσφέρεται η δυνατότητα για εξατομικευμένη μάθηση προσαρμοσμένη στις ανάγκες των εκπαιδευομένων, με έμφαση στις ηλικίες 6 -15 ετών (Α’ Δημοτικού – Γ’ Γυμνασίου). Διερευνώνται, επίσης, οι απαιτήσεις και ανάγκες ειδικών ομάδων (π.χ. μαθητές / εκπαιδευόμενοι με μαθησιακές δυσκολίες) για μεταγενέστερη ενσωμάτωση και αναβάθμιση των συστημάτων, μετά το πέρας του έργου και στο στάδιο της πλήρους εμπορικής αξιοποίησης.
-
Σχεδιασμός της αρχιτεκτονικής και των αλγορίθμων που αξιοποιούνται στην ανάπτυξη του Ψηφιακού συστήματος Παιγνιοποίησης.
Ειδικότερα:
-
Προσαρμογή στις ανάγκες του προφίλ του χρήστη.
-
Προσαρμογή στη συμπεριφορά του χρήστη.
-
Δυνατότητα πρόβλεψης μελλοντικής συμπεριφοράς χρήστη και δυνατότητα συστάσεων και αυτόματων προσαρμογών (π.χ. μειούμενη δυσκολία ασκήσεων, επανάληψη κάποιων ενοτήτων και εργασιών, δυνατότητα για προτάσεις επιπρόσθετου εκπαιδευτικού υλικού στο αντικείμενο μελέτης, ενημέρωση του υπεύθυνου εκπαιδευτικού για περαιτέρω ενέργειες από μέρους του, κ.α.).
-
Τεχνικές που αυξάνουν το κίνητρο των μαθητών να ολοκληρώσουν μια εκπαιδευτική διαδικασία/δραστηριότητα.