Στόχοι – Ενέργειες:
-
Εκπόνηση βιβλιογραφικής έρευνας πάνω σε παρόμοιες εργασίες με εκπαιδευτικές πλατφόρμες που αναπτύσσουν ή αξιοποιούν τεχνικές παιγνιοποίησης με στόχο την ενημέρωση για τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες και καινοτομίες που υπάρχουν στο χώρο.
-
Έρευνα και ανάλυση εκπαιδευτικών μεθοδολογιών τόσο σε φυσικές όσο και εικονικές τάξεις που μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο του έργου. Η έρευνα πραγματοποιείται, τόσο μέσω συνεντεύξεων σε ένα ευρύ δείγμα εμπλεκομένων (εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές / εκπαιδευόμενοι, policy makers στο χώρο της παιδείας, επαγγελματίες στο ευρύτερο περιβάλλον της άτυπης και τυπικής εκπαίδευσης), όσο και μέσω καταγραφής βέλτιστων πρακτικών προσέγγισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με χρήση ψηφιακών εργαλείων (π.χ. Virtual environments, επαυξημένη πραγματικότητα & wearables, κ.α.), σε όλα τα στάδια της δια βίου μάθησης και εκπαίδευσης με έμφαση στην υποχρεωτική εκπαίδευση (9 έτη, Δημοτικό, Γυμνάσιο).