Στο πλαίσιο της ανάπτυξης της εκπαιδευτικής πλατφόρμας howlearn, η Ομάδα Έργου, το μήνα Δεκέμβριο, και, συγκεκριμένα, τις ημερομηνίες 19/12 και 20/12 του 2022, στο ΚΕΚ ΑΠΟΨΗ, διεκπεραίωσε την 1η Πιλοτική εξέταση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας
Η συγκεκριμένη Πιλοτική Εφαρμογή αποτελούνταν από 3 στάδια και είχε ως στόχο την εξέταση της αποτελεσματικότητας του προϊόντος (εκ νέου παραμετροποίηση των εφαρμογών και του προσφερόμενου περιβάλλοντος), σε 2 από τις 3 κύριες κατηγορίες ενδιαφερόμενων χρηστών του Συστήματος:
A)Τους Μαθητές/Εκπαιδευόμενους και
B) τους Καθηγητές/Εκπαιδευτές.
Κάθε ενδιαφερόμενος έπρεπε να λάβει μέρος και στα 3 στάδια που είχαν σχεδιαστεί για την 1η Πιλοτική Εγκατάσταση, τα οποία και συνοψίζονται ως εξής:
- Μελέτη των οδηγιών περιήγησης στο Σύστημα, καθώς και λήψη demouser/demoteacher κωδικών εισαγωγής σε αυτό, ανάλογα με την κατηγορία στην οποία υπάγεται ο κάθε ενδιαφερόμενος (Μαθητής – Καθηγητής).
- Πλοήγηση των δύο κατηγοριών – στόχων (Μαθητές – Καθηγητές) στην Εκπαιδευτική Πλατφόρμα howlearn, ακολουθώντας σχετικές οδηγίες που αναλάμβανε να τους παραχωρήσει η Ομάδα Έργου.
- Συμπλήρωση του Ερωτηματολογίου Αξιολόγησης, της εμπειρίας των δύο κατηγοριών-στόχων με την εκπαιδευτική πλατοφόρμα howlearn, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των δράσεων πλοήγησής τους στο Σύστημα. Το Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης αποτελούνταν από από 24 ερωτήσεις, ειδικά διαμορφωμένες για κάθε κατηγορία – στόχο.
Το δείγμα της Α’ Πιλοτικής διαδικασίας περιλάμβανε:
60 μαθητές και 20 καθηγητές.
Τα αποτελέσματα του Ερωτηματολογίου Αξιολόγησης του howlearn έχουν ως εξής:
- Μαθητές:
- Καθηγητές: