logo
a

17 Μαρτίου, 2023

1η Πιλοτική Εφαρμογή howlearn

Στο πλαίσιο της ανάπτυξης της εκπαιδευτικής πλατφόρμας howlearn, η Ομάδα Έργου, το μήνα Δεκέμβριο, και, συγκεκριμένα, τις ημερομηνίες 19/12 και 20/12 του 2022, στο ΚΕΚ ΑΠΟΨΗ, διεκπεραίωσε την 1η  Πιλοτική εξέταση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας

Η συγκεκριμένη Πιλοτική Εφαρμογή αποτελούνταν από 3 στάδια και είχε ως στόχο την εξέταση της αποτελεσματικότητας του προϊόντος (εκ νέου παραμετροποίηση των εφαρμογών και του προσφερόμενου περιβάλλοντος), σε 2 από τις 3 κύριες κατηγορίες ενδιαφερόμενων χρηστών του Συστήματος:

A)Τους Μαθητές/Εκπαιδευόμενους και

B) τους Καθηγητές/Εκπαιδευτές.

Κάθε ενδιαφερόμενος έπρεπε να λάβει μέρος και στα 3 στάδια που είχαν σχεδιαστεί για  την 1η Πιλοτική Εγκατάσταση, τα οποία και συνοψίζονται ως εξής:

  1. Μελέτη των οδηγιών περιήγησης στο Σύστημα, καθώς και λήψη demouser/demoteacher κωδικών εισαγωγής σε αυτό, ανάλογα με την κατηγορία στην οποία υπάγεται ο κάθε ενδιαφερόμενος (Μαθητής – Καθηγητής).
  2. Πλοήγηση των δύο κατηγοριών – στόχων (Μαθητές – Καθηγητές) στην Εκπαιδευτική Πλατφόρμα howlearn, ακολουθώντας σχετικές οδηγίες που αναλάμβανε να τους παραχωρήσει η Ομάδα Έργου.
  3. Συμπλήρωση του Ερωτηματολογίου Αξιολόγησης, της εμπειρίας των δύο κατηγοριών-στόχων με την εκπαιδευτική πλατοφόρμα howlearn, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των δράσεων πλοήγησής τους στο Σύστημα. Το Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης αποτελούνταν από από 24 ερωτήσεις, ειδικά διαμορφωμένες για κάθε κατηγορία – στόχο.

Το δείγμα της Α’ Πιλοτικής διαδικασίας περιλάμβανε:

60 μαθητές και  20 καθηγητές.

Τα αποτελέσματα του Ερωτηματολογίου Αξιολόγησης του howlearn έχουν ως εξής:

  • Μαθητές:

  • Καθηγητές: