logo
a
Ταυτότητα έργου

To χρηματοδοτούμενo πρόγραμμα Edugamificating (howlearn) αποτελεί ένα καινοτόμο σύστημα μάθησης με χρήση τεχνικών παιχνιδοποίησης και αλγορίθμων μηχανικής μάθησης.

Βασικοί πυλώνες του howlearn είναι η ανάπτυξη προηγμένου ψυχαγωγικού λογισμικού και καινοτόμων τεχνολογιών παιγνίων και τεχνικών gamification, στην εκπαίδευση, όπως:

1

Δημιουργία μηχανών παιχνιδιών

2

Διενέργεια εκπαιδευτικών παιχνιδιών βάσει αλληλεπίδρασης χρηστών

3

Χρήση εικονικών χαρακτήρων

4

Συστήματα αλληλεπίδρασης/διεπαφής ανθρώπου-μηχανής

5

3D απεικόνιση, υφές και μοντέλα για προσομοιώσεις/σχεδιασμό παιχνιδιού

6

Διαμόρφωση προφίλ χρηστών και συναισθηματικών προφίλ

Οι εξελίξεις στον τομέα των νέων τεχνολογιών έχουν διευκολύνει τη διάδοση της εξατομικευμένης μάθησης.Tο howlearn αποτελείται από μια σειρά από εικονικά περιβάλλοντα που εξομοιώνουν πραγματικά θεματικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, όπου οι χρήστες μπορούν να υλοποιούν μια σειρά μαθησιακών εργασιών και να διεξάγουν διάφορες θεματικές εργαστηριακές εργασίες, χωρίς κόστος ή ρίσκο (κίνδυνο).

Τα διαδικτυακά (online) εικονικά περιβάλλοντα που προσομοιώνουν τη λογική του «εργαστηρίου» (virtual lab) έχουν τη δυνατότητα να αποτελέσουν επανάσταση στο πεδίο της εκπαίδευσης, παρέχοντας στους χρήστες εξ αποστάσεως εκπαίδευση και προγράμματα σπουδών που διαφορετικά θα ήταν δύσκολο, αν όχι ανέφικτο, να προσφερθούν. Η βασική πρόκληση με τέτοια εργαλεία είναι να βρεθούν αποτελεσματικοί και καινοτόμοι τρόποι για να ενισχυθεί η μαθησιακή εμπειρία, ώστε οι μαθητευόμενοι να παρακινηθούν να συμμετάσχουν στο σύστημα εκπαίδευσης και να αποτραπούν από την απόρριψη αυτού. Για το σκοπό αυτό, πρωταρχικός στόχος του έργου είναι η ενίσχυση του σχεδιασμού και των λειτουργιών των διαφορετικών εικονικών θεματικών εργαστηρίων, με ενσωμάτωση λοιπών τεχνολογιών και εργαλείων (π.χ. διαδραστική αφήγηση, αλγόριθμοι ανάλυσης συμπεριφοράς χρήστη, data mining, κ.α.), ώστε να κατευθύνουν και να διευκολύνουν εξατομικευμένες διαδικασίες μάθησης.