Το Έργο στοχεύει στην προσφορά μίας σύγχρονης πλατφόρμας εκπαίδευσης (Windows, Android/iOS, web), βασισμένη στις τεχνικές παιχνιδοποίησης, η οποία, μέσω της χρήσης μιας σειράς καινοτόμων εκπαιδευτικών, παιχνιδοποιημένων μεθοδολογιών (όπως π.χ. 3D σενάρια, διαδραστική αφήγηση, εικονικά εργαστήρια, προσομοιώσεις, σενάρια περιπτώσεων, μοντελοποίηση συμπεριφοράς χρήστη και ανάλυση δεδομένων για βέλτιστη εξατομικευμένη μάθηση), θα μπορεί να αξιοποιηθεί για τη βελτιστοποίηση της εκπαιδευτικής μαθησιακής διαδικασίας σε όλα τα στάδια της υποχρεωτικής και μη εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένου της τυπικής και άτυπης δια βίου μάθησης, με έμφαση, στο πλαίσιο του έργου, στη Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση, καθώς και σε ωφελούμενους επαγγελματικής κατάρτισης, λαμβάνοντας υπόψη όλους τους πιθανούς εμπλεκόμενους σε αυτή την αλυσίδα αξίας (μαθητές / εκπαιδευόμενοι, εκπαιδευτικούς, γονείς, εκπαιδευτικούς φορείς, ωφελούμενους και πολιτεία).
Οι εικονικοί εκπαιδευτικοί χώροι εξομοιώνουν πραγματικές ρεαλιστικές συνθήκες, όπου οι χρήστες μπορούν να ολοκληρώσουν μια σειρά μαθησιακών / εκπαιδευτικών εργασιών, παρέχοντας τη δυνατότητα να αρθούν θέματα που σχετίζονται, τόσο με την έλλειψη φυσικών πόρων (π.χ. αίθουσες, εργαστήρια, υλικά), όσο και με τη δυνατότητα, ή μη, φυσικής παρουσίας (π.χ. άλλες πόλεις, διαφορετικές χώρες). Παράλληλα, αντιμετωπίζεται και το πρόβλημα της συχνούς έλλειψης εξατομικευμένης πρόσβασης στην εκπαίδευση, μέσω της χρήσης αναλυτικών μεθόδων και αλγορίθμων ανάλυσης της συμπεριφοράς του χρήστη, με σκοπό την δυναμική προσαρμογή του συστήματος (της εκάστοτε εκπαιδευτικής διαδικασίας), στις ανάγκες και απαιτήσεις του μαθητή.
Η ολοκληρωμένη λύση που προτείνεται στο πλαίσιο του Έργου προσφέρει σημαντικά κοινωνικά οφέλη, καθώς μέσω της ενίσχυσης των προτεινόμενων δυνατοτήτων (ενδεικτικά: διαδραστική αφήγηση, 3d περιβάλλοντα, εικονικά εργαστήρια, προσομοιώσεις και σενάρια περιπτώσεων) επιτρέπει την ολιστική και αποτελεσματική πρόσβαση στην εκπαίδευση και τη μάθηση (με έμφαση σε ηλικίες 6-15 ετών, αλλά και σε ευρύτερα ωφελούμενους, μέσω συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων), τη διερεύνηση και πιθανή επέκταση για το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας (τυπική και άτυπη μάθηση και μετα-υποχρεωτική Β/θμια εκπαίδευση, δια βίου & επαγγελματική κατάρτιση και εκπαίδευση), αλλά και την άμεση αξιοποίησή της, από εκπαιδευτικούς οργανισμούς, χάρη στο βελτιστοποιημένο επίπεδο λειτουργίας της παρεχόμενης πλατφόρμας.