logo
a
Dashboard Αποτελεσμάτων Επίδοσης

Μετά την ολοκλήρωση των Πειραμάτων που βρίσκονται διαθέσιμα στην πλατφόρμα howlearn, Εκπαιδευτικοί Φορείς, Eκπαιδευτικοί και Μαθητές μπορούν να παρακολουθούν τα αποτελέσματα της Εξατομικευμένης Ανατροφοδότησης που λαμβάνουν, για την επίδοσή τους. Οι Μαθητές, έχοντας ολοκληρώσει έστω κι ένα Πείραμα, μπορούν να ανατρέξουν στην κατηγορία «Τα Αποτελέσματα μου», ώστε να ενημερωθούν για την απόδοσή τους, η οποία και υπολογίζεται, αυτοματοποιημένα, από την πλατφόρμα howlearn, μέσω της χρήσης Τεχνικών Εξόρυξης Δεδομένων, αλλά και Αλγορίθμων Μηχανικής Μάθησης. Πιο συγκεκριμένα, το Dashboard των Αποτελεσμάτων Επίδοσης περιλαμβάνει μέχρι στιγμής:

1

Ανάλυση Χρόνου Ολοκλήρωσης Πειράματος (Time Performance Analysis)

2

Πίνακας Αξιολόγησης Επιμέρους - Εντός Παιχνιδιού – Κινήσεων (Table of in-Game Metrics Assessment)

3

Ανάλυση Ποσοστού Ολοκλήρωσης Πειράματος (Experiment Completion Percentage Analysis)

4

Ανάλυση Συσταδοποίησης - Κατηγοριοποίηση Μαθητή, σε σχέση με την υπόλοιπη Τάξη (Cluster Analysis)

5

Συστήματα Συστάσεων (Recommendation Systems)

Οι εξελίξεις στον τομέα των νέων τεχνολογιών έχουν διευκολύνει τη διάδοση της εξατομικευμένης μάθησης.Tο howlearn αποτελείται από μια σειρά από εικονικά περιβάλλοντα που εξομοιώνουν πραγματικά θεματικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, όπου οι χρήστες μπορούν να υλοποιούν μια σειρά μαθησιακών εργασιών και να διεξάγουν διάφορες θεματικές εργαστηριακές εργασίες, χωρίς κόστος ή ρίσκο (κίνδυνο).

Τα διαδικτυακά (online) εικονικά περιβάλλοντα που προσομοιώνουν τη λογική του «εργαστηρίου» (virtual lab) έχουν τη δυνατότητα να αποτελέσουν επανάσταση στο πεδίο της εκπαίδευσης, παρέχοντας στους χρήστες εξ αποστάσεως εκπαίδευση και προγράμματα σπουδών που διαφορετικά θα ήταν δύσκολο, αν όχι ανέφικτο, να προσφερθούν. Η βασική πρόκληση με τέτοια εργαλεία είναι να βρεθούν αποτελεσματικοί και καινοτόμοι τρόποι για να ενισχυθεί η μαθησιακή εμπειρία, ώστε οι μαθητευόμενοι να παρακινηθούν να συμμετάσχουν στο σύστημα εκπαίδευσης και να αποτραπούν από την απόρριψη αυτού. Για το σκοπό αυτό, πρωταρχικός στόχος του έργου είναι η ενίσχυση του σχεδιασμού και των λειτουργιών των διαφορετικών εικονικών θεματικών εργαστηρίων, με ενσωμάτωση λοιπών τεχνολογιών και εργαλείων (π.χ. διαδραστική αφήγηση, αλγόριθμοι ανάλυσης συμπεριφοράς χρήστη, data mining, κ.α.), ώστε να κατευθύνουν και να διευκολύνουν εξατομικευμένες διαδικασίες μάθησης.